wtorek, 18 czerwca 2013

PECADOR - historia plakatu

   Gdy tylko rozpoczęliśmy prace nad filmem "Pecador El Enmascarado De Negro contra El Profesor Loco Y La Invasion De Otra Galaxia" od razu wiedziałem, że musi go promować ręcznie malowany poster. Od samego początku wiedziałem też kto musi być jego autorem.
   Z Dominiką Nesler chodziłem kilkanaście lat wcześniej do liceum. Jedna z jej grafik, pochodząca z tamtego okresu, wciąż wisi u mnie w sypialni na ścianie.

   Już w trakcie kręcenia filmu spotkałem Dominikę przypadkiem na poczcie. Szczęśliwym dla mnie trafem targały nią przemożne chęci namalowania czegoś. Na moją propozycję przystała bez wahania. Jako wskazanie kierunku, którym miałaby podążać pokazałem jej kilka plakatów do filmów z  ikoną meksykańskiego lucha libre - Santo, El Enmascarado De Plata, oraz zmontowany przeze mnie naprędce kolaż z fotosów z nakręconego już materiału do "Pecadora".

   Dominika niezwłocznie rzuciła się w wir pracy, systematycznie dokumentując postępy, czego dowodem są poniższe fotografie. Enjoy.


   Jeśli ktoś z Was chciałby wejść w posiadanie finalnej wersji plakatu
(wymiary ok. 50cm/70cm) proszę o kontakt mailowy  - dawidgryza@gmail.com.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz